שרית אשרוב

מפתחת שיטת שאלת מפתח

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • גן העדן (17/02/2010)

    היעוד של היקום הוא אין סוף אפשרויות להתפתחות ולצמיחה. האור שלנו הוא מקור האנרגיה האין סופית למימוש עצמי. הדרך יכולה להיות דרך קלה או קשה תלוי בבחירה של האדם. אני פה כדי להראות לכם את מגוון הנתיבים אל האור, אל האני הפנימי.

    הפוטנציאל טמון בכל אדם ואדם וכל אחד יכול, הוא רק צריך להיפתח להזדמנות האין סופית של האנרגיה הקוסמית. הנתיב אל האור מוביל אותך אל המהות שלך לעזור לעצמך ולסביבה שלך ליצור עולם טוב יותר. עולם נעים שמקרין שלווה והרבה אור. המטרה של היקום הינה לגרום רק טוב לנו  לעצמנו ולסביבה. לא באנו לעולם הזה לסבול או לעבוד קשה הרי נולדנו בגן העדן לטוב שיש בעולם. קיבלנו את הקללה של התפוח של עץ הדעת ומאז אנחנו חיים בתחושה של קורבן, קורבן של הנחש שהוביל אותנו לקללה הזאת.

    אני מזמינה אתכם להגיע  לגן העדן כאן ועכשיו בחייכם ולא לאחר מותכם. גן העדן הוא פה אם רק תאפשרו לו להיות.

    אני מאמינה שעם אמונה חזקה בעצמכם , בטוב שלכם תוכלו לממש את היעוד שלכם ושל היקום, שהוא רק טוב. לא באנו לעולם לסבול אלא רק ליהנות מהטוב.

    נתיבים אל האור נותן לכם הזדמנות אדירה למימוש והגשמה עצמית. הנתיב הוא פשוט וזורם.

    אתם מוזמנים לנסות ...אני פה בשבילכם.


     
  • טיפ לחיים מעצימים (18/02/2010)

    "מטרות הן אמצעי להגיע ליעד, לא התכלית הסופי של חיינו. הן כלי המאפשר לנתב את הריכוז ולהניע אותנו בכיוון מסוים. הסיבה היחידה לכך שאנחנו באמת פועלים לקראת מטרות היא כדי לגרום לעצמנו להתרחב ולצמוח. השגת המטרות כשלעצמן לעולם לא תגרום לנו אושר בטווח הארוך. האדם שאתה הופך להיות, תוך כדי התגברות על מכשולים ההכרחיים בדרך למטרות... בחייך, הוא שמעניק לך את התחושה העמוקה והמתמידה ביותר של סיפוק.”-אנתוני רובינס,(מדריך לחיים)


     
  • פסק זמן (20/02/2010)

    היה היה פעם מורה מיוחד במינו.

    מספרים עליו שתמיד היה מלא אנרגיות ושמחת חיים. הוא נהג לתקשר עם כל אדם שפגש, היה מתעניין, שואל שאלות ומתבטא באופן חד וחריף. היה לו נוהג משונה מאוד: מדי פעם היה יוצא לטיול לבד עם עצמו, מטייל להנאתו ביער, מוצא עץ גדול להתיישב תחתיו, ויושב לו כך, בשקט ובשלווה מתחת לעץ. אפילו חיוך לא עלה על פניו. היה יושב ונח.

    יום אחד, כאשר ישב המורה כהרגלו לבד מתחת לעץ גדול, "אדוני המורה, סלח לי אם אני מפריע, אבל אני סקרן: מדוע אתה יושב פה לבד ואינך שמח כהרגלך?" המורה ענה לתלמיד: "אתה שואל שאלה חשובה. זה אחד הסודות הכי גדולים שלי. אני מתכונן!" "מתכונן?! למה אתה מתכונן?" המורה חייך והסביר: "כדי להמשיך לשמוח וליהנות, וכדי להיות מסוגל להכיל את כל מה שעובר עליי, אני נוהג מדי פעם לקחת פסק זמן מהחיים. אני מתנתק מכולם, מפנה זמן להקדיש לעצמי, ונותן למצברים שלי להתמלא מחדש..."


     
  • מבצע מטורף לפדיקור עד 10/6/2010 (31/05/2010)

    הכיני את רגלייך לקיץ

    מבצע פדיקור 2+1 (הזול מביניהם) המבצע בתוקף עד 10/6/2010

    מבצעים נוספים

    * כרטיסיות מנוי

    *חבר מביא חבר

    (אין כפל מבצעים)

    הקדימו לקבוע תורים מראש

    שרית 054-4958685

     

     


     
  • זה לא סקסי!!!! (06/03/2011)

     

    בשבוע שעבר הייתי בכנס תאוצה עסקי במלון דן פנוראמה בת"א.  היו בה 400 אנשי עסקים עם רעיונות ופטנטים ומגוון חידושים האנרגיה במקום הזה הייתה אדירה. 3 ימי של למידה והעצמה מטורפת. היו שם סיפורים של אנשים מרתקים כמו דורון הראל שהוא הישראלי הראשון שהגיע לפסגת האוורסט, עודד קטש שהביא לנו שיעורים בהצלחה מעולם הספורט ועוד, אתם בטח מתארים לכם איזה אנרגיה מעצימה הייתה באולם שם.

    ביום השני הביאו לנו פאנל של יחסי ציבור שנוכל לדעת איך נוכל לפרס את עצמינו וליחצן את העסק שלנו. בפאנל הזה היו גיא פלג מערוץ 2, יהודה גולן מערוץ 10, ציפי רום (ציפורה) הרכילאית הראשונה בישראל ושירלי גולן מידיעות אחרונות.

    אני זוכרת בפאנל הזה יושבת וחושבת מה אני יכולה להביא עם העסק שלי לתקשורת איזה חדשנות אני יכולה להביא עם בניית הציפורנים שיש לי בעסק או הסרת שיער לטווח ארוך שיש בעוד הרבה מכונים בארץ יושב וחושבת ופתאום עולה לי עוד אף אחד לא אמר שם על פטרת הציפורנים שיש לו פתרון ורגע אחד לי יש פתרון מושלם עבור זה, לא צריך כדורים וללא כאבים ממש בקלות אפשר להסיר את זה  עם המכשיר IPL שלי שמכולל פלאים אצלי בקליניקה. אז אמרתי לעצמי יו איזה יופי אני אגש לשירלי גולן ממדור זמנים מודרניים ואראה איך נוכל להתקדם יחד הרי זה משהו שכולם היו רוצים להיפתר מזה.

    בסיום הפאנל ניגשת אל שירלי עם כל ההתלהבות שלי כפדיקוריסטית גאה על הפתרון המושלם איך להיפתר מהפטרת בקלות מחכה בתור בסבלנות (כולם קפצו על שירלי עם ההתלהבות שלהם) ואחרי כמה דקות של המתנה הגיע תורי ואז....מספרת לה בשיא ההתלהבות ומה היא אומרת לי?

    רעיון נפלא אבל זה לא סקסי!!!! הקהל מחפש כתבות סקסיות וככה הלכתי בלי תוצאות של כתבה מעניינת במדור זמנים מודרים בידיעות אחרונות על פתרון מושלם להסרת הפטרת, שנכשל כי זה לא סקסי!

    מאז אני מסתובבת וחשבת איך אפשר להפוך נושא כזה מדובר וכואב שהרבה אנשים מסתובבים עם להסתיר את אצבעות הרגלים, לחלקם זה אפילו כואב כי זה יוצר ציפורן חודרנית, זה אפילו משאיר ריח לא נעים והרבה אנשים היו מאוד אבל מאוד לפתור ולהיפתר מזה .....

    אז אשמח לשמוע מימכם איך הופכים נושא כזה לדבר סקסי?


     
  • איך תוכלי למרוח פרנצ' עם מכחול דק בלי שהיד תרעד (04/03/2012)

    שלום לך פורים השבוע ובטח בא לך להתפרע קצת עם כל מיני לקים לכן הכנתי סרטון שבו אני מדגימה איך לעשות פרנצ' צבעוני מיוחד ושבו אני מלמדת את הטריק איך תוכלי למרוח לק עם מכחול דק בלי שהיד תרעד לך http://youtu.be/9FnR5XKsV-4 בהצלחה אשמח לתגובות ואם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור חג שמח שרית אשרוב "איכות היופי"
BizMakeBiz פותח ע"י